Nor gara?

Irailaren 8ko 169/2015 Dekretuaren arabera (irailaren 25eko EHAA, 183 zk.), LANBIDE HEZIKETAREN EZAGUTZAREN EUSKAL INSTITUTUA sortu zen, lanbide heziketaren ikuspegitik, bizitza osoan zeharreko ikaskuntza eta ezagutzaren garapena sendotzeko estrategia, programa eta prozedurak zehazteko ardura izango duen organo tekniko modura.

Institutuak irakaskuntzaren ikerketa eta laguntzarako zerbitzu-izaera du, eta Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Saileko Lanbide Heziketako Sailburuordetzara atxikirik geratzen da modu organikoan eta funtzionalean.

FUNTSEZKO HELBURUAK

  • Euskadiko ekonomia- eta ekoizpen-ehundurako beharrizanei aurre egiteko erantzunak proposatzea, curriculumak diseinatuz eta kalitate nahiz gizarte-balioespen handia izango duen profil eta erreferente sozial eta profesionalean egitura bat eratuz, lanbide heziketaren esparruan.

  • Ezagutza-mailak garatzea, behar diren premietara egokitutako eta testuinguru horretan kokatutako prestakuntza-programak sustatuz. Horretarako, hainbat balio gaineratuz, guztien artean pertsonen enplegagarritasuna eta aurrerapena areagotzea ekarriko dutenak.

  • Pertsonek lan-esperientziaz edo prestakuntzako bide ez formalen bitartez baitaratutako lanbide-gaitasunak ebaluatzen edo egiaztatzeko prozeduran laguntza ematea.

BETETZEN DITUEN FUNTZIOAK:

  1. Lanbide Heziketako Sailburuordetzari Lanbide-kualifikazio eta -espezializazioen euskal esparru baten sorreran laguntza ematea, indarreko araudia betez, Euskal Autonomia Erkidegoko lanbideen eboluzioari erantzun egokia emango diona.
  2. Ezarritako kualifikazio eta gaitasunen arabera, araututako lanbide jakin batzuetako edo lanean aritzeko egiaztagiri jakin bat eskatzen duten haietarako eskakizunak aztertzea, Eusko Jaurlaritzari dagokion Sailarekin ezinbestean adostuta, prozedurei eta lanbide-erreferenteei buruzko proposamenak igortze aldera, haien onarpenerako.
  3. Hala badagokio, lanbide-erreferenteak kualifikatzeko sistematik abiatuta eratzen diren prestakuntza-programa ugarietako curriculum-diseinuak prestatzea, irakaskuntza-ikaskuntzako metodologien aniztasun aberasgarria ahalbidetuko duten balizko curriculum-irtenbideak aztertu eta ikertuz.
  4. Enpresetako erakundeek eskatzen dituzten lanbide-balio eta -jarrerak ziurtatu eta sendotzea. Halaber, ikasleen ikaskuntza-jardueretan zeharkako gaitasunak bultzatzea (instrumentalak, pertsonen artekoak eta sistematikoak), lanean jardute profesionala betetzeko, ikerketan parte hartuz eta tituluak edo bestelako prestakuntza-ekintzak emateko modalitateak osatuz eta, era berean, ikasleei protagonismo handia aitortzen dieten irakaskuntza-ikaskuntzako metodologien garapenean parte hartuz.
  5. Gaitasunak ebaluatu eta egiaztatzeko prozedura garatzea, beharrezkoak diren tresna eta erregistroak eratuz, pertsonen trazabilitatea ziurtatzekoak, eta prozedura horretan arduratzen diren langileen gaikuntzarako beharrezkoa den prestakuntza ziurtatzekoak.
  6. Lanbide Heziketako Sailburuordetzari laguntza ematea atzerritarren tituluak homologatzean edo, hala badagokio, Euskal Autonomia Erkidegoko tituluekin ikaskuntzak baliozkotzean, hura erregulatzeko araudia betez.

EGITURA:

ZUZENDARI BETEARAZLEA

ZUZENDARITZA TALDEA

  • Lanbide Kualifikazio eta Espezializazioen Profiletako Eremuko zuzendaria: Izaskun Zaballa Fernández (cualificacionesarrobaivac-eei.eus)

  • Ezagutza eta Balioen Eremuko zuzendaria: Joseba Rodríguez Arza (jrodriguezarrobaivac-eei.eus)

  • Ikaskuntzen Aitorpenerako Eremuko zuzendaria:

TALDE TEKNIKOA

© IVAC/EEI 2013. Eskubide guztiak erreserbatuta Igo ↑ RSS RSS feed Protección de datos y Política de Cookies