Lanbide-arloak

Merkataritza eta marketina - COM

Heziketa-zikloak > Goi-maila

SALMENTAK ETA MERKATARITZA-ESPAZIOAK KUDEATZEKO GOI-MAILAKO TEKNIKARIA

Sartzeko baldintzak:

Goi-mailako ziklo edo moduluetara sartzeko, honako baldintza hauetako bat bete behar da:
• Batxiler-titulua edo batxilergoko ikasgai guztiak gainditu izanaren ziurtagiria izatea.

• BBBeko 3. maila gaindituta izatea (Batxilergo Bateratu Balioaniztuna): Ziurtagiri akademiko baten bidez egiaztatzea gainditu direla batxiler-titulua lortzeko irakasgai guztiak, irakaskuntzen hirugarren ikasturtea amaitu ondoren, Hezkuntzari eta Hezkuntzaren Erreforma Finantzatzeari buruzko abuztuaren 4ko 14/1970 Lege Orokorrak araututakoaren arabera. EFP/1210/2021 Agindua, azaroaren 2koa, aurreko hezkuntza-sistemako ikasketa eta titulu jakin batzuen baliokidetasuna ezartzen duena, lanbide-heziketako irakaskuntzetan sartzeko.
• Batxilergo esperimentaleko edozein modalitatetako bigarren maila gainditu izana.
• Teknikari-titulua izatea (erdi-mailako lanbide-heziketa).
• Goi-mailako teknikariaren edo teknikari espezialistaren titulua edo baliokidea izatea ondorio akademikoetarako.
• Unibertsitatera Bideratzeko Ikasturtea gainditu izana.
• Unibertsitate-titulua edo baliokidea izatea.
• Goi-mailako heziketa-zikloetara sartzeko proba gainditu izana (gutxienez 19 urte izan behar dira proba egiten den urtean, edo 18 teknikari-titulua dutenen kasuan).
• 25 urtetik gorakoentzako unibertsitatera sartzeko proba gainditu izana.

 

Ikasketaren iraupena:

2.000 ordu

Zer ikasiko dut? Zer egingo dut?

• Merkatuei buruzko informazio fidagarria lortzea, aztertzea eta antolatzea, estatistikako teknikak aplikatuta, eta informazio-sistema eraginkorra (MIS) ezartzea, marketin-ekintzak egiteko lagungarria izango dena.
• Merkataritza-estrategiak eta -ekintzak definitzea eta salmenta-indarrak kudeatzea eta, eginkizun horretan, merkataritza-jardueran esku hartzen duten eragileen informazioa lortzea eta prozesatzea eta baliabide teknikoak eta giza baliabideak antolatzea.
• Salmenta-plana lantzea eta produktuen eta/edo zerbitzuen merkaturatzea eta salmenta kudeatzea, merkaturatze-kanal bakoitzerako salmenta-teknika egokiak aplikatuta, betiere antolakundeak diseinatutako marketin-planean ezarritako helburuak lortzeko.
• Eskura dauden baliabideen eta espazioen aprobetxamendu egokia eta salgaien integritatea bermatuko duten baldintzetan antolatzea salgaiak biltegian, betiere ezarritako prozedurei jarraituta.
• Produkzio- eta banaketa-planetan materialen eta salgaien hornikuntza egitea eta kontrolatzea, eta, hala, antolakundeak eta/edo bezeroek ezarritako helburuak betetzeko kantitatea, kalitatea, lekua eta epeak ziurtatzea.
• Merkataritza-espazioak eta erakusleihoak ezartzeko eta muntatzeko lanak antolatzea eta gainbegiratzea, diseinu eta materialen zehaztapenak definituta, balizko bezeroak erakarriko dituen merkataritza-espazioaren irudia transmititzeko eta definitutako merkataritza-helburuak lortzeko.
• Merkataritza-espazioetan produktuen/zerbitzuen eta sustapen-ekintzen ezarpena antolatzea eta kontrolatzea, eta ezarritako merkataritza-helburuak lortzeko sustapen-kanpainen jardun-ildoak eta sortak zehaztea.

Irakaskuntza hauek laneko arriskuen prebentzioko oinarrizko jarduerak gauzatzeko beharrezko ezagupenak hartzen dituzte barnean.

Nire ikasketak amaitzean, zer egin dezaket?

Honako lanbide hauetako bat izan dezakezu:
• Salmentaburua.
• Merkataritzako ordezkaria.
• Merkataritza-agentea.
• Dendako arduraduna.
• Denda bateko atal bateko arduraduna.
• Saltzaileen koordinatzailea.
• Telemarketin-gainbegiratzailea.
• Merkataritzako erakusleiho-apaintzailea.
• Merkataritza-espazioen diseinatzailea.
• Salmenta-puntuko sustapenen arduraduna.
• Merkataritza-espazioen ezarpeneko espezialista.

Honako ikasketa hauekin jarrai dezakezu:
• Lanbide-espezializazioko ikastaroekin.
• Goi-mailako lanbide-heziketako beste ziklo batekin, indarrean dagoen araudiaren araberako lanbide-moduluen arteko baliozkotzeak ezarrita.
• Unibertsitate-ikasketekin, indarrean dagoen araudiaren araberako baliozkotzeak ezarrita.

Zer-nolako lan-irtenbideak izango ditut?

Profesional honek edozein produkzio-sektoretako enpresetan egingo du lan, batez ere merkataritza eta marketin publikoaren eta pribatuaren sektoreko enpresetan, produktuak eta zerbitzuak salerosteko jarduerak planifikatzeko, antolatzeko, kudeatzeko eta merkataritza-espazioak diseinatzeko, ezartzeko eta kudeatzeko funtzioak betez.

Zer lanbide araututara sar daiteke titulazio honekin?

Titulu honen bidez ez da zuzenean inolako lanbide araututara sartzen.

Prestakuntza-plana:

Hauek dira heziketa-ziklo honetako lanbide-moduluak:
• Erakusleiho-apainketa eta merkataritza-espazioen diseinua. (140 o.)
• Produktuak eta sustapenak salmenta-puntuan kudeatzea. (80 o.)
• Salmenta-taldeen antolamendua. (100 o.)
• Salmenta- eta negoziazio-teknikak. (100 o.)
• Marketin-politikak. (198 o.)
• Merkataritza-ikerketa. (132 o.)
• Marketin digitala. (198 o.)
• Biltegiratzeko logistika. (100 o.)
• Hornitzeko logistika. (80 o.)
• Enpresaren kudeaketa ekonomikoa eta finantzarioa. (198 o.)
• Ingelesa. (165 o.)
• Salmentak eta merkataritza-espazioak kudeatzeko proiektua. (50 o.)
• Laneko prestakuntza eta orientabidea. (99 o.)
• Lantokiko prestakuntza. (360 o.)

IVAC-EEI-ko Komunikazioak
© IVAC/EEI 2013. Eskubide guztiak erreserbatuta Igo ↑ RSS RSS feed Datuen Babesa edo DBLO eta Cookien Politika