Lanbide-arloak
Merkataritza eta marketina - COM
Heziketa-zikloak > Goi-maila
Sartzeko baldintzak:
Goi-mailako ziklo edo moduluetara sartzeko, honako baldintza hauetako bat bete behar da:
• Goi-mailako zikloetara sartzeko, gutxienez honako baldintza hauetako bat bete behar da:
• Batxilergoko titulua izatea.
• Lanbide Heziketako teknikari titulua edo Arte Aplikatuen eta Lanbide Artistikoen titulua izatea.
• Heziketa-zikloan sartutako 3. mailako C mailako prestakuntza-eskaintza gainditu izana.
• Hezkuntza-administrazioak baimendutako ikastetxe publiko edo pribatuetan goi-mailako heziketa-zikloetan sartzeko prestatzeko berariazko prestakuntza-ikastaroa gainditu izana.
• Goi-mailako heziketa-zikloetarako sarbide-proba gainditu izana, edo 25 urtetik gorakoak edo 45 urteko unibertsitatean sartzeko proba gainditu izana.
• Lanbide Heziketako Goi Mailako teknikari titulua edo Unibertsitate-titulu bat izatea.
• Uztailaren 18ko 659/2023 Errege Dekretuaren seigarren xedapen gehigarriaren 2. paragrafoan ezarritako goi-mailako heziketa-zikloetan sartzeko titulazio baliokideren bat izatea egiaztatzea:
o Batxilergoko titulua, Hezkuntza Sistemaren Antolamendu Orokorrari buruzko urriaren 3ko 1/1990 Lege Organikoan ezarritakoa.
o Batxilergo Bateratu Balioaniztuneko (BBB) titulua edo titulua lortzeko irakasgai guztiak gaindituta izatea.
o Batxilergo Esperimentaleko edozein modalitatetako bigarren maila gaindituta izatea.
o Unibertsitateko edo unibertsitate aurreko orientazio-ikastaroa gainditu izana.
o Teknikari espezialistaren titulua, goi-mailako teknikariaren titulua edo baliokidea ondorio akademikoetarako.
o Unibertsitate-titulua edo baliokidea.
• Atzerriko ikasketak lehenago zerrendatutako tituluren batekin homologatzeko egiaztagiria: homologatze-prozedura ebatzi gabe baldin badago, Baldintzapean Izena emateko Txartela onartuko da.
Goi-Mailako Heziketa-Zikloetarako plaza-eskaera eskaintza baino handiagoa bada, Hezkuntza-Administrazioek ikastetxean Onarpeneko Kupo eta Lehentasunak ezarri ahalko dituzte.
Ikasketaren iraupena:
2.000 ordu
Zer ikasiko dut? Zer egingo dut?
• Merkataritza-enpresa bat eratzeko eta martxan
jartzeko beharrezko kudeaketak egitea, eta, horretarako, enpresaren
errentagarritasun ekonomikoa eta finantzarioa lortzeko beharrezko
finantza-baliabideen lorpena planifikatzea eta kudeatzea.
• Merkatuei buruzko informazio fidagarria lortzea,
aztertzea eta antolatzea, estatistikako teknikak aplikatuta, eta
informazio-sistema eraginkorra (MIS) ezartzea, marketin-ekintzak
egiteko lagungarria izango dena.
• Inkestatzaileen eta/edo elkarrizketatzaileen taldeak
antolatzea eta inkestak eta/edo elkarrizketak egitea, eta,
eginkizun horretan, landa-lana planifikatzea eta
merkataritza-ikerketako planean finkatutako helburuak betetzeko
ezarritako teknikak eta prozedurak erabiltzea.
• Marketin-politikak eta -planak lantzeko eta horien
jarraipena egiteko zereginean laguntzea, marketing mixeko aldagaiak
aztertuta, enpresak finkatutako merkataritza-helburuak lortzeko.
• Enpresako publizitate-baliabideen plana egitea,
horiek behar bezala konbinatuz, eta plan horren jarraipena eta
kontrola egitea, osotasunean gauzatzeko.
• Produktuak eta zerbitzuak merkaturatzeko eta
merkatuan finkatzeko zereginak kudeatzea eta marketin-estrategia
eta sustapen-ekintza egokiak aplikatzea, erakundearen
marketin-planean ezarritakoaren arabera.
• Marketin digitaleko ekintzak planifikatzea eta
egitea, eta, horretarako, web-orriak eta Internet bidezko
gizarte-komunikazioko sistemak kudeatzea, enpresaren merkataritza
elektronikoko politikaren helburuak betetzeko.
• Publizitateko, sustapeneko eta informazioko
materialak lantzea, publizitatearen alorrean indarrean dagoen
araudia errespetatuta, eta edizioko eta diseinuko teknikak eta
informatika-aplikazioak hainbat euskarritan erabilita,
programatutako planen arabera zabaltzeko.
• Marketin eta komunikazioko gertakariak antolatzea eta
kudeatzea, eta, eginkizun horretan, briefing interpretatzea,
hornitzaileak, eragileak eta agenteak kontratatzea eta ekitaldiak
lagundu eta zuzentzea, enpresa-komunikazioko planean ezarritakoa
betetzeko.
• Ahoz zein idatziz arin komunikatzea ingelesez
merkataritza-eragiketetan esku hartzen duten eragile eta organismo
guztiekin.
Irakaskuntza hauek laneko arriskuen prebentzioko oinarrizko
jarduerak gauzatzeko beharrezko ezagupenak hartzen dituzte barnean.
Nire ikasketak amaitzean, zer egin dezaket?
Honako lanbide hauetako bat izan dezakezu:
• Produktu-buruaren laguntzailea.
• Marketineko teknikaria.
• Publizitateko teknikaria.
• Harreman publikoetako teknikaria.
• Marketineko eta komunikazioko ekitaldien
antolatzailea.
• Publizitate-enpresetako bitartekoen laguntzailea.
• Komunikabideetako igorpenaren edo emanaldiaren
kontrolatzailea.
• Merkatu-azterketetako eta iritzi publikoko
teknikaria.
• Landa-lanetako teknikaria.
• Inkestatzaileen ikuskatzailea.
• Inkesta eta zentsuetako agentea.
• Merkatu-ikerketarako datu-kodetzailea.
Honako ikasketa hauekin jarrai dezakezu:
• Lanbide-espezializazioko ikastaroekin.
• Goi-mailako lanbide-heziketako beste ziklo batekin,
indarrean dagoen araudiaren araberako lanbide-moduluen arteko
baliozkotzeak ezarrita.
• Unibertsitate-ikasketekin, indarrean dagoen
araudiaren araberako baliozkotzeak ezarrita.
Zer-nolako lan-irtenbideak izango ditut?
Profesional honek edozein produkzio-sektoretako enpresetan
egingo du lan, batez ere merkataritza eta marketin publikoaren eta
pribatuaren sektoreko enpresetan, marketineko,
merkataritza-ikerketako, publizitateko eta harreman publikoetako
jarduerak planifikatzeko, antolatzeko eta kudeatzeko funtzioak
betez.
Zer lanbide araututara sar daiteke titulazio
honekin?
Titulu honen bidez ez da zuzenean inolako lanbide araututara
sartzen.
Prestakuntza-plana:
Hauek dira heziketa-ziklo honetako lanbide-moduluak:
• Enpresaren kudeaketa ekonomikoa eta finantzarioa.
(198 o.)
• Merkataritza-ikerketa. (132 o.)
• Merkataritza-ikerketako landa-lana. (80 o.)
• Produktuak eta zerbitzuak merkaturatzea. (100 o.)
• Marketin-politikak. (198 o.)
• Komunikabideak eta komunikazio-euskarriak. (80 o.)
• Bezeroarentzako, kontsumitzailearentzako eta
erabiltzailearentzako arreta. (100 o.)
• Marketin digitala. (198 o.)
• Komunikazio-materiala diseinatzea eta lantzea. (140
o.)
• Harreman publikoak eta marketin-ekitaldien
antolamendua. (100 o.)
• Ingeles profesionala (GM). (165 o.)
• Laneko prestakuntza eta orientabidea. (99 o.)
• Marketineko eta publizitateko modulu arteko
proiektua. (50 o.)
• Lantokiko prestakuntza. (360 o.)
• Produkzio-sektoreei aplikatutako digitalizazioa (GM).
• Produkzio-sistemari aplikatutako jasangarritasuna.
• Enplegurako ibilbide pertsonala I. (120 o.)
• Enplegurako ibilbide pertsonala II. (63 o.)
Azken sarrerak
Argitaratzailea: IVAC-EEI
Data: 29/01/2025
Argitaratzailea: IVAC-EEI
Data: 20/01/2025
Argitaratzailea: IVAC-EEI
Data: 19/12/2024
Etiketak