Lanbide-arloak
Jarduera fisikoak eta kirolak - AFD
Heziketa-zikloak > Goi-maila
Sartzeko baldintzak:
Goi-mailako ziklo edo moduluetara sartzeko, honako baldintza hauetako bat bete behar da:
• Batxiler-titulua edo batxilergoko ikasgai guztiak gainditu izanaren ziurtagiria izatea.
• BBBeko 3. maila gaindituta izatea (Batxilergo Bateratu Balioaniztuna): Ziurtagiri akademiko baten bidez egiaztatzea gainditu direla batxiler-titulua lortzeko irakasgai guztiak, irakaskuntzen hirugarren ikasturtea amaitu ondoren, Hezkuntzari eta Hezkuntzaren Erreforma Finantzatzeari buruzko abuztuaren 4ko 14/1970 Lege Orokorrak araututakoaren arabera. EFP/1210/2021 Agindua, azaroaren 2koa, aurreko hezkuntza-sistemako ikasketa eta titulu jakin batzuen baliokidetasuna ezartzen duena, lanbide-heziketako irakaskuntzetan sartzeko.
• Batxilergo esperimentaleko edozein modalitatetako bigarren maila gainditu izana.
• Teknikari-titulua izatea (erdi-mailako lanbide-heziketa).
• Goi-mailako teknikariaren edo teknikari espezialistaren titulua edo baliokidea izatea ondorio akademikoetarako.
• Unibertsitatera Bideratzeko Ikasturtea gainditu izana.
• Unibertsitate-titulua edo baliokidea izatea.
• Goi-mailako heziketa-zikloetara sartzeko proba gainditu izana (gutxienez 19 urte izan behar dira proba egiten den urtean, edo 18 teknikari-titulua dutenen kasuan).
• 25 urtetik gorakoentzako unibertsitatera sartzeko proba gainditu izana.
Ikasketaren iraupena:
2.000 ordu
Zer ikasiko dut? Zer egingo dut?
Profesional hau gai izango da:
• Gizarte- eta kirol-animazioko proiektuen
ebaluazio-plana garatu eta erregistratzea, aplikazio-tresnak eta
-sekuentzia eta lortutako datuen tratamendua eta helburua zehaztuz,
hori guztia informazioaren teknologien laguntzarekin.
• Gizarte- eta kirol-animazioko proiektua abian
jartzeko kudeaketa egitea, hori sustatzeko, garatzeko eta
ikuskatzeko beharrezkoak diren baliabideak eta ekintzak antolatuz.
• Gizarte- eta kirol-animazioko programetako
parte-hartzaileen forma fisikoa, gaitasun motorra eta motibazioak
ebaluatzea, datuak programen planteamendurako eta
atzeraelikadurarako baliagarriak izateko moduan tratatuz.
• Banakako, taldeko, erremintako eta jolaseko gorputz-
eta kirol-ekintzen irakaskuntza programatzea, parte-hartzaileen,
dauden baliabideen eta jarraipen-datuen arabera, metodologia
didaktikoa eta animazioko metodologia egokiena eskainiz, baita
desgaitasuna duten pertsonentzako egokitzapenak ere.
• Gizarte- eta kirol-inklusioko jarduerak programatzea,
taldeen ezaugarrien, dauden baliabideen eta jarraipen-datuen
arabera, eta esku hartzeko metodologia egokiena eskaintzea.
• Gorputz- eta kirol-ekintzen eta jolasen bidezko
olgeta programatzea, taldeen ezaugarrien, dauden baliabideen eta
jarraipen-datuen arabera, animazioko metodologia egokiena eskainiz,
baita desgaitasuna duten pertsonentzako egokitzapenak ere.
• Era guztietako parte-hartzaileentzako gorputz- eta
kirol-jarduerak eta jolasak irakasteko saioen ariketak eta atazak
diseinatzea, egokitzea eta sekuentziatzea, saioetako helburuak eta
faseak errespetatuz.
• Adinekoentzako eta bazterkeria-arriskuan daudenen
gizataldeentzako gizarte- eta kirol-inklusioko jardueretako
ariketak eta atazak diseinatzea eta sekuentziatzea, saio edo
jardueren helburuak eta faseak errespetatuz.
• Era guztietako parte-hartzaileentzako jolas-saio edo
-jardueretako ariketak eta atazak diseinatzea, egokitzea eta
sekuentziatzea, programatutako saio edo jardueretako helburuak eta
faseak errespetatuz, eta jardueraren eta taldearen dinamikari
egokituz.
• Jarduerak gauzatzeko beharrezkoak diren baliabideak
daudela bermatzea, beharrezkoak diren espazioak, ekipoak eta
materialak prestatuz.
• Jarduerak gauzatzean istripuak dituzten parte
hartzaileei oinarrizko arreta ematea, lehen laguntzak aplikatuz.
Irakaskuntza hauek laneko arriskuen prebentzioko oinarrizko
jarduerak gauzatzeko beharrezko ezagupenak hartzen dituzte barnean.
Nire ikasketak amaitzean, zer egin dezaket?
Honako lanbide hauetako bat izan dezakezu:
• Gorputz- eta kirol-ekintzen eta jolas-jardueren
animatzailea.
• Instalazio turistikoetako gau-jaien, ikuskizunen eta
jolas-jardueren animatzailea.
• Enpresa turistikoen edo erakunde publiko eta
pribatuen kirol-instalazioetako gorputz- eta kirol-jardueren
koordinatzailea.
• Haurrentzako eta gazteentzako hezkuntza-aisialdiko
koordinatzailea.
• Kanpalekuen, gazte-aterpeen, kolonia-etxeen,
abeletxe-eskolen, gaztelekuetako gelen eta natura-eskolen
koordinatzailea.
• Curriculumetik kanpoko jardueren koordinatzailea
eskola-eremuan.
• Kanpamendu, gazte-aterpetxe, kolonia-etxe,
baserri-eskola, gaztetxe-gela, natura-eskoletako zuzendaria.
• Animazio turistikoko sailaren burua.
• Kirol-lehiaketa ez ofizialetako kronometratzailea,
epailea eta arbitroa.
• Ur instalazioetan soroslea.
Honako ikasketa hauekin jarrai dezakezu:
• Lanbide-espezializazioko ikastaroekin.
• Goi-mailako lanbide-heziketako beste ziklo batekin,
indarrean dagoen araudiaren araberako moduluen arteko baliozkotzeak
ezarrita.
• Unibertsitate-ikasketekin, indarrean dagoen
araudiaren araberako baliozkotzeak ezarrita.
Zer-nolako lan-irtenbideak izango ditut?
Profesional honek arlo hauetan gauzatzen du bere jarduera:
gizarte-animazioa, gorputz- eta kirol-irakaskuntza testuinguru eta
adin desberdinetan, animazio turistikoa eta haur eta gazteentzako
hezkuntza-aisialdiko jarduerak; eta jardueren planifikazioaz,
antolakuntzaz eta ebaluazioaz arduratzen da.
Halaber, era guztietako erabiltzaileentzako eta turismo
aktiboko enpresentzako lehiaketa ez-ofizialen eta gorputz- eta
kirol-ekitaldi txikien antolakuntzaz arduratu daiteke.
Zer lanbide araututara sar daiteke titulazio
honekin?
• Ur-instalazioetako soroslea.
• Haurrentzako eta gazteentzako hezkuntza-aisialdiko
jardueren zuzendaria/koordinatzailea.
Prestakuntza-plana:
Hauek dira heziketa-ziklo honetako lanbide-moduluak:
• Aisialdiko eta denbora libreko jarduerak. (140 o.)
• Talde-dinamizazioa. (99 o.)
• Egoera fisikoa baloratzea eta istripuetan esku
hartzea. (198 o.)
• Gizarte- eta kirol-animazioa planifikatzea. (40 o.)
• Animazio turistikoko jolasak eta jolas-jarduera
fisikoak. (99 o.)
• Banakako kirol-jarduera fisikoak. (231 o.)
• Taldeko kirol-jarduera fisikoak. (165 o.)
• Tresna bidezko kirol-jarduera fisikoak. (160 o.)
• Gizarte-inklusiorako kirol-jarduera fisikoak. (160
o.)
• Kirol-jarduera fisikoak irakateko metodologia. (99
o.)
• Gizarte- eta kirol-irakaskuntzako eta -animazioko
proiektua. (50 o.)
• Ingeles teknikoa. (40 o.)
• Laneko prestakuntza eta orientabidea. (99 o.)
• Enpresa eta ekimen sortzailea. (60 o.)
• Lantokiko prestakuntza. (360 o.)
Azken sarrerak
Argitaratzailea: IVAC-EEI
Data: 06/07/2023
ELE, EOC, AGA, ARG eta IFC familien LOE tituluen eguneraketak
Gehiago irakurri >>Argitaratzailea: IVAC-EEI
Data: 22/06/2023
SAN, IMA, SSC eta QUI familien LOE tituluen eguneraketak
Gehiago irakurri >>Argitaratzailea: IVAC-EEI
Data: 12/05/2023
Etiketak