Lanbide-arloak
Irudia eta soinua - IMS
Espezializazioak > Espezializazio Programak
Programarekin lotutako tituluak:
• Lanbide Heziketako goi-mailako teknikaria.
Ikasketaren iraupena:
600 ordu
Zer ikasiko dut? Zer egingo dut?
Erakunde-dinamikak aztertu, diseinatu, ezarri, ebaluatu eta
eboluzionatzea (errutinak, prozesuak, metodologiak eta tresnak),
enpresako interes-talde guztiekin lankidetzan (barnekoak eta
kanpokoak), xede hauekin:
• Behatzea, ingurunea zaintzea eta erakundearen
etorkizunerako informazio garrantzitsua biltzea.
• Erakundearen berrikuntza-gaitasunaren diagnostikoa
eta eraldaketa-kulturaren garapena.
• Esanahiak (informazioa testuinguruan interpretatzeko
modua) eta erantzun berritzaileak (ekimenak / proiektuak) sortzea.
• Ideiak sortzeko erantzukizuna eta sinergiak sortzea
giza baliabideen, kudeatzailetzaren, arloen eta sailen artean.
• Ekimen/proiektuak azkar kudeatzea, balioa sortzen
(produktu berriak, zerbitzu berriak, negozio-eredu berriak, etab.).
• Erakunde baten berrikuntza- eta
eraldaketa-gaitasunaren etengabeko ebaluazioa.
• Berrikuntzaren kudeaketaren eragina neurtzea
(berrikuntzaren aginte-taula).
Azken finean, erakunde baten ekimenak bideratzea aurrera
egitera eta garapen jasangarrira bideratuta, berrikuntza ireki eta
disruptiboaren bidez.
Profesional hau gai izango da:
• Inguruneko joera eta aldaketen etengabeko behaketa
bermatzea, informazioa zaindu eta bilatzea eta etengabe
harremanetan egotea eragile garrantzitsuenekin, bai nazio-mailan
eta bai nazioartean.
• Erakundeko arloekin koordinatuta eta lankidetzan
berrikuntza-ekimenak diseinatzea, informazio garrantzitsuari
erantzuteko, maila estrategikoan eta operatiboan, eta lehentasunak
finkatzea.
• Erakundearen zuzendaritzak zehaztutako
aldaketa-ekimenak abiarazteko prozesua planifikatzea eta ingurunera
ahalik eta ondoen egokitzen direla bermatzea.
• Berritzaile eta barne-ekintzaile potentzialen
talentua hauteman eta bultzatzen laguntzea, ekimen eta
proiektu-taldeetako liderren aldaketaren kudeaketa sustatzea eta
prozesu osoan zehar tresnak eta laguntza ematea.
• Berrikuntza-proiektuak prestatu eta kudeatzea, horien
eragina ebaluatzea, egikaritze-prozesua monitorizatzea eta
jarraipen-txostenak aurkeztea.
• Berrikuntzarako kultura-plan bat diseinatu, garatu
eta ebaluatzea, erakundearen berrikuntza- eta aldaketa-gaitasuna
bermatzeko (beharrezko aldaketetara egokitzeko eraldaketa-gaitasuna
eta produktu eta/edo zerbitzuen zorroa berriro asmatzea).
• Konektore-lanak egitea gizarte- eta
enpresa-ingurunean, eta horien arteko sinergiak azkartuko dituen
sistema malgu bat indartzea.
Nire ikasketak amaitzean, zer egin dezaket?
Honako lanbide hauetako bat izan dezakezu:
• Berrikuntza-koordinatzailea.
• Barne-ekintzailetzako eta proiektu berritzaileen
garapeneko koordinatzailea.
• Berrikuntza-arloko zuzendaria.
• Berrikuntza-arloko teknikaria.
• Berrikuntzaren kudeaketako aholkularia.
• Berrikuntzaren kudeaketako auditorea.
• Berrikuntzaren kudeaketako prestatzailea.
• Ekintzailetzako/barne-ekintzailetzako prestatzailea.
Zer-nolako lan-irtenbideak izango ditut?
Figura profesional horrek lan egiten du, oro har, kudeaketa
aurreratuaren eremuan, eta, zehazki, berrikuntzaren kudeaketan,
edozein erakundetan, tamaina eta jarduera-sektorea edozein izanda
ere. Oro har, lankidetza estua du zuzendaritza-taldeekin, eta arlo
nahiz sailak koordinatzen ditu edo arlo hauetako taldeetako kidea
da: berrikuntza, eraldaketa, proiektuen garapena, produktu berrien
garapena, prozesuak, berrikuntza kudeaketan, marketina,
nazioartekotzea, etab. Azken finean, figura profesional horrek
erakunde baten berrikuntza-ekimenak sustatu eta bideratzen ditu.
Zer lanbide araututara sar daiteke programa
honekin?
Ez dago titulu honen bidez zuzenean sartzen den lanbide
arauturik.
Prestakuntza-plana:
Espezializazio-ikastaro honetako ikaskuntza-eremuak honako
hauek dira:
• Erakundearen hasierako egoeraren diagnostikoa. (30
o.)
• Berrikuntza errazten duten elementuak. (120 o.)
• Berrikuntza-prozesuaren diseinua eta planifikazioa.
(210 o.)
• Berrikuntza-ekosistemaren garapena. (90 o.)
• Berrikuntza-jardueraren eragina: berrikuntzaren
aginte-taula (BAT). (60 o.)
• Berrikuntza-jardueraren ebaluazioa. (60 o.)
• Berrikuntza disruptiboa. (30 o.)
Azken sarrerak
Argitaratzailea: IVAC-EEI
Data: 27/09/2024
EAEko Lanbide Heziketako tituluen eskaintza argitaratu da
Gehiago irakurri >>Argitaratzailea: IVAC-EEI
Data: 09/05/2024
Familiaren Espezializazio-ikastaroei buruzko Dekretuak argitaratzea: COM
Gehiago irakurri >>Argitaratzailea: IVAC-EEI
Data: 24/04/2024
Etiketak